برش لیزری آهن


♦به کمک دستگاه برش لیزر آهن می‌توان به تولید قطعات با کیفیت و دقت بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و انجام پروژه‌ها بدون استفاده از ابزارهای مکانیکی و ارائه خدمات به بهترین نحو اشاره کرد.
برش لیزری آهن یکی از خدمات مجموعه  سی ان سی علیمحمدی است. برش لیزر آهن توسط تقویت اشعه لیزر انجام می‌شود. برش لیزری آهن امروزه جایگزین روش‌های سنتی در برش آهن شده است. با کیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها جهت برش لیزر آهن در صنایع مختلف با تابش کنترل شده و تقویت شده اشعه لیزر انجام می شود. در این روش فلز آهن توسط اشعه قوی لیزر طبق طرح مورد نظر بریده می‌شود. در روش برش لیزر آهن نیازی به قالب‌سازی نمی‌باشد و محدودیت طرح وجود ندارد و تمامی طرح‌های پيچيده و نقشه‌های دو بعدی به راحتی قابل برش می‌باشند. سرعت بسیار بالا، کیفیت مطلوب و ظرافت از جمله مزیت‌های برش لیزری فلزات و یا برش لیزر آهن است در مقایسه با روش‌های قدیمی می‌باشد.

♦همانطور که می دانید یکی از بهترین روش های برش آهن ،برش به وسیله لیزر است که مجموعه سی ان سی علیمحمدی با بهترین دستگاه برش لیزر به شما کمک می کند که بهترین برش های ممکن را داشته باشید. شما به وسیله لیزر می توانید در آهن انواع طرح‌ها را بدون هیچ قالبی داشته باشید و همانطور که می‌دانید دستگاه‌های برش لیزری آهن بسیار دقیق و سریع هستند و کیفیت متفاوت را با روش های دیگه برش لیزر تجربه خواهید کرد.
اگر نیاز به خدمات برش لیزری دارید بهترین انتخاب شما مجموعه سی ان سی علیمحمدی خواهد بود.

♦برش لیزر آهن چه مزایایی دارد؟

  1. از دقت بسیار بالایی برخوردار است.
  2. سرعت کار با آن بسیار بالا می‌باشد.
  3. کیفیت لبه برش بسیار بالا می‌باشد.
  4. مقرون به صرفه می‌باشد.
  5. ضایعات بسیار کمی را تولید می‌کند.
  6. امکان تولید انبوه را برای شما فراهم می‌کند.
  7. فراهم بودن زمینه به کار بردن خلاقیت در طراحی.
  8. در ساختار فلز تغییری ایجاد نمی‌کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *